بیماری زونا به انگلیسی - An Overview

Wiki Article

افزایش سریع قند خون باعث آزاد شدن مولکول‌های التهابی و رادیکال‌های آزاد می‌شود که این موضوع روی بدن تأثیر منفی دارد.

اگر فردی دچار تاول نشود، ویروس نمی‌تواند گسترش یابد. اقدامات احتیاطی زیر می‌تواند به جلوگیری از انتقال ویروس کمک کند:

You don’t think you’re paranoid whatsoever because you experience absolutely sure it’s accurate. Given that the outdated saying goes, “It isn’t paranoia when they’re really out to receive you.”

سیستم ایمنی ضعیف: در افراد دارای اختلال در سیستم ایمنی بدن، احتمال بیشتری وجود دارد که به این بیماری مبتلا شوند. این عارضه می‌تواند در شرایط زیر شلعه‌ور شود:

این مطلب صرفا جنبه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی دارد. پیش از استفاده از توصیه‌های این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید.

سر و کار داشتن با افراد پارانویید بسیار مشکل است زیرا بسیار زودرنج هستند و رفتارشان معمولاً خصمانه‌است و از نظر احساسی بسیار بسته و نسبت به هر فعالیتی بی میل هستند.

کوروش آریاکیا سروستانی در تعداد دفعات نرمال رابطه جنسی: تحقیقات چه می گوید؟

Following that, it can actually help to talk to you about paranoid ideas. This functions only while you can continue to explain to that the ideas usually are not sensible.

باید به پزشک خود بگویید که قبل از تزریق ایمونوگلوبولین یا هر تزریق مواد دیگری باردار هستید. خواه در اوایل بارداری باشد یا به تاریخ زایمان نزدیک باشد. باید مراقب تمام داروها، مکمل‌ها و مواد غذایی که وارد بدنتان می‌شوند، باشید.

هر کسی که در گذشته به آبله مرغان مبتلا شده است، ممکن است گرفتار زونا شود. اکثر افراد در عرض ۲ تا ۶ هفته بهبود می‌یابند، اما احتمال دارد بعضی از آن‌ها عوارض شدیدی بیماری زونا خفیف را تجربه کنند.

آزمایش‌ها نشان داده‌اند که واکسن ایمن است، هر چند که برخی کودکان ممکن است برخی از عوارض مانند وجود درد در محل تزریق. تب و جوش خفیف، درد و خشکی موقت مفصل را تجربه کنند.

پس از ۷ تا ۱۰ روز، تاول‌ها به تدریج خشک می‌شوند و پوسته تشکیل می‌دهند. وقتی تاول‌ها ناپدید می‌شوند، ممکن است جای زخم جزئی باقی بگذارند. ​

بیمارانی که استروئیدها یا سایر داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی را مصرف می‌کنند.

استفاده از واکسن فقط برای پیشگیری از زونا توصیه می‌شود. بنابراین، برای درمان افرادی که در حال حاضر به این بیماری مبتلا هستند گزینه‌ی مناسبی نیست.

Report this wiki page